Alla inlägg den 11 juni 2019

Av S E - 11 juni 2019 12:38

Igår hade vi en underbar dag hos C?s farmor. Det lektes, skrattades och mystes i massor. Full rulle hela dagen och C sov ca 50 min på hela dagen vilket är på tok för lite! Och så somnade hon i bilen hem runt 17 för hon hade inte ro att sova på dagen för andra gången så det blev en sen vila för henne vilket resulterade i en övertrött bebis som var hur speedad som helst till runt 21.30 igårkväll. Swn lyckades jag söva henne runt 22 typ.

Hon har sovit orolig och gråtit/gnällt mkt. Tror hon drömt mardrömmar för hon vaknade mitt i natten jätte ledsen. Så till slut fick hon lägga sig hos mig när hon inte kunde somna om men uppe hos mig somnade hon direkt och sov till lite innan 7. Alltså alldeles för lite eftersom hon somnade så sent.

Så den underbara dagen igår har idag blivit utbytt till en en dag där hon är trött, gnällig och gråter över minsta lilla. Ska vara i famnen fast ändå inte och blir ledsen för det. Alltså bara en ond cirkel.
Hon blir otroligt påverkad av en dag som igår och därför vi ofta inte åker iväg och gör saker för det blir alltid jobbigt en eller ett par dagar efter. Ännu värre än vad det brukar vara vill säga.

Hon sov 30 min på fm så ska snart se om hon vill vila en stund ihop med mig så det blir lite längre än bara 30 min nu, hon behöver verkligen sin sömn.
Och jag behöver få vila lite dånjag har grymt ont i huvudet och är ur trött också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards