Direktlänk till inlägg 7 juni 2019

Min sovnatt

Av S E - 7 juni 2019 22:01

Inatt är det pappans tur att ta sig an C om hon är orolig eller vaknar eller så.
Det är då jag tar min sömntablett och sover så jag knappt tror det på morgonen!
Dom nätterna är så efterlängtade!

 
 
Marre&Ice

Marre&Ice

8 juni 2019 10:29

Så tung för er och jag hoppas att ni får hjälp för detta är inte lätt att hantera självt i längden. Prata med barnavårdscentralen dem kanske kan hjälpa eller ge bra tips. Har själv socialfobi samt svår ångest som ploppar upp när man minst anar det och kan sitta i länge. Men det är min bästa vän samt min hund som får mig att vilja leva vidare. Många styrkekramar till er alla tre här ifrån oss <3

http://clown.bloggplatsen.se

S E

11 juni 2019 11:53

Vi har fått massa hjälp och får hjälp ff. Jag var ärlig redan under graviditeten om mitt mående så alla var beredda på att det skulle kunna bli såhär typ.
Sen att dottern blev en highneedbaby kunde ingen av oss veta så att det blir och blev tuffare.

Det är grymt jobbigt med ångest och fobi! Man kan ju inte rå för det heller ??

Åh vad har du för hund? Djur är underbara!! ??

Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S E - 12 juni 2019 09:06

Dagen igår var ganska tuff med C, det jag skrev igår och det fortsatte på kvällen, dock lekte hon en del och vi gick en promenad och så handlade vi. Hon sov i 3 timmar på em vilket hon aldrig gör annars men både hon och jag behövde det. Hon somn...

Av S E - 11 juni 2019 12:38

Igår hade vi en underbar dag hos C?s farmor. Det lektes, skrattades och mystes i massor. Full rulle hela dagen och C sov ca 50 min på hela dagen vilket är på tok för lite! Och så somnade hon i bilen hem runt 17 för hon hade inte ro att sova på dagen ...

Av S E - 6 juni 2019 22:19

Beskrivningen på high need baby och allt det stämmer in på C. Det är ingen diagnos utan en personlighetstyp, ungefär som högkänslig person typ. Lika tufft som det är lika underbar är C och den glädjen hon kan sprida är underbar. Bara hon ler så må...

Av S E - 6 juni 2019 00:28

Av S E - 5 juni 2019 23:06

Skaffade bloggen för ett par veckor sen men har inte haft tid eller orkar skriva förens nu. Varenda vaken minut för dottern så är det full rulle och sover hon ska det göras saker hemma eller så är jag så slut att jag inte orkar och försöker vila. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards