Alla inlägg den 5 juni 2019

Av S E - 5 juni 2019 23:06

Skaffade bloggen för ett par veckor sen men har inte haft tid eller orkar skriva förens nu. Varenda vaken minut för dottern så är det full rulle och sover hon ska det göras saker hemma eller så är jag så slut att jag inte orkar och försöker vila.

Ska i ett annat inlägg förklara vad high need baby är och hur min dotter passar in på det men orkar inte det riktigt nu så tänkte göra en presentation trots att jag vill vara anonym än så länge.

Jag är en kvinna på 36 år, bor ihop med min sambo och våran dotter och våra katter i Småland.
Jag är mammaledig just nu men jobbat inom vården innan och ska i höst plugga är tanken.
Dottern är 11 månader och min mirakelbebis då jag haft svårt att bli gravid förut och när jag väl blivit det har jag fått missfall. Sambon har barn sen innan.
Jag lever även med psykisk ohälsa och har diagnoserna adhd, kronisk depression och ångest. Så att få en high need baby har varit och är extremt tufft mellanåt!
Har även kronisk smärta i kroppen som försvårar livet ibland.

Denna blogg kommer främst att handla om livet med dottern och dess utmaningar men även om att leva med psykisk ohälsa och samtidigt vara förälder. Jag personligen tror att det måste pratas mera om detta!

Det kan ta lång tid ibland mellan inläggen men ni får ha tålamod om ni tycker eller kommer tycka det är intressant.

Nu ska jag gå in och lägga mig hos dottern, vi kan kalla henne för C och försöka sova igen. Har problem med ischias just nu och väldigt ont så har svårt att sova.
Ha det gött så höra vi snart igen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards